Pytania i odpowiedzi

Zakładanie konta / Twoje konto

Aby się zarejestrować kliknij w pierwszą ikonkę (człowieka), która znajduje się w górnym menu strony, po prawej stronie.
Postępuj następnie zgodnie ze wskazówkami.

Zakupy są możliwe tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Dzięki temu wiemy, że Twoje zamówienie zostanie poprawnie zrealizowane i trafi do odpowiedniej placówki edukacyjnej.

Każdy z Państwa w zakładce „Moje Konto” może:

1) przeglądać swoje zamówienia (w przypadku gdy są nieopłacone, można dokończyć transakcję),

2) dodawać produkty do „ulubionych”,

3) edytować dane kontaktowe,

4) zmieniać hasło.

Zakupy

Link do strony na której znajdują się produkty dedykowane dla szkoły, do której uczęszczają Państwa dzieci otrzymują Państwo w szkole od osoby koordynującej zakupy elementów stroju.

Nie będąc zalogowanym możesz dodawać zakupy do koszyka. Jednak gdy przejdziesz do procesu kupna zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub rejestrację.

Wysyłka

Po dokonaniu zakupów Twoje zamówienie zostanie dostarczone do placówki edukacyjnej Twojego dziecka zgodnie z ustaleniami z placówką. I tam będzie czekało na odbiór.

Dla zmówień złożonych w czerwcu zamówienia dostarczamy do końca sierpnia. Dla zamówień złożonych w styczniu,  do końca lutego.

Tak, nic nie płacisz za wysyłkę. Dostarczenie zamówionych produktów do placówki edukacyjnej Twojego dziecka jest darmowe.

Płatności

Za produkty możesz bezpiecznie zapłacić poprzez szybkie płatności na dwa sposoby.
1) Płatność BLIK
2) Szybkim przelewem

Obydwa sposoby, obsługiwane są poprzez bramkę płatności banku mBank „PayNow”

Jeżeli chcesz dokonać płatności tradycyjnym przelewem bezwględnie poinformuj nas o tym wcześniej. Taka forma płatności oznacza, że system nie odnotuje żadnych danych dotyczących Twojego zamówienia tj. wybrane produkty, ich rozmiar, dane do rachunku, danych placówki edukacyjnej z której mają zostać odebrane.

Kontakt

Nadal masz pytania?